Η εορτή της γεννήσεως του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού μας και το Πνεύμα των Χριστουγέννων ας πλημυρίσει τις καρδίες μας με γαλήνη ,αισθήματα αγάπης , χαράς και αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο μας. Χαρίζοντας ταυτόχρονα την ζωή που αξίζει σε αυτούς που αγωνίζονται.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία.
Ο Δήμαρχος Κισσάμου
Σταθάκης Θεόδωρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου