ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Τα Έψαλλαν.....στον Δήμαρχο Κισσάμου

Το Δημαρχείο Κισσάμου επισκέφτηκαν η Φιλαρμονική του Δήμου και ο Σύλλογος Ριζιτών η <<Κίσαμος>>, οι οποίοι, έψαλλαν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και ύμνους στον Δήμαρχο κ. Σταθάκη και στους υπαλλήλους του Δήμου. 
Ο Δήμαρχος μετά την ανταλλαγή ευχών, τους ευχαρίστησε για την τεράστια συμβολή τους στην διατήρηση της παράδοσης , του εορταστικού κλίματος , αλλά και για την γενικότερη και διαχρονική στήριξη των εκδηλώσεων και τελετών του δήμου μας.
Στην συνέχεια ο Δήμαρχος με Αντιδημάρχους , Δημοτικούς Συμβούλους και Συνεργάτες έκανε περιοδεία στα μαγαζιά της πόλης μας, για ευχές με τους καταστηματάρχες και τους πολίτες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου