Ο Δήμαρχος μετά την ανταλλαγή ευχών, τους ευχαρίστησε για την τεράστια συμβολή τους στην διατήρηση της παράδοσης , του εορταστικού κλίματος , αλλά και για την γενικότερη και διαχρονική στήριξη των εκδηλώσεων και τελετών του δήμου μας.
Στην συνέχεια ο Δήμαρχος με Αντιδημάρχους , Δημοτικούς Συμβούλους και Συνεργάτες έκανε περιοδεία στα μαγαζιά της πόλης μας, για ευχές με τους καταστηματάρχες και τους πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου