ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ: Γιώτα Νέγκα - «Δυο Νησιά»


Η Γιώτα Νέγκα παρουσιάζει ένα ακόμα single από τη συνεργασία της με τον Νίκο Μωραΐτη και τον Νίκο Μερτζάνο και μας ταξιδεύει με μοναδικό τρόπο σε «Δυο Νησιά»!

Με μουσική που συνδυάζει παραδοσιακά στοιχεία και «φρέσκο» ήχο, στίχους που μιλούν για τη δύναμη των ανθρώπων να έρχονται κοντά και τη μοναδική ερμηνεία της Γιώτας Νέγκα, το «Δυο Νησιά» είναι ένας καλοκαιρινός ύμνος στα αδύνατα που μπορεί να καταφέρει η αγάπη.

Το single συνοδεύεται από ένα παρεΐστικο music video που σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Συλβέστρος, με την αγαπημένη ερμηνεύτρια σε ρόλο - έκπληξη.

Το «Δύο Νησιά» έρχεται μετά τις επιτυχίες «Οξυγόνο», το οποίο από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του έγινε το «έντεχνο» τραγούδι με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις καθημερινά και «Βρες Μου Έναν Άλλο», που συμπλήρωσε ήδη επτά μήνες παραμονής στο επίσημο airplay chart. Και τα τρία θα περιλαμβάνονται στο επερχόμενο νέο album της Γιώτας Νέγκα, με τραγούδια σε στίχους του Νίκου Μωραΐτη και μουσική του Νίκου Μερτζάνου, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο από την Panik Oxygen.

Στο μεταξύ, η Γιώτα Νέγκα βρίσκεται εν μέσω της φετινής, μεγάλης, καλοκαιρινής της περιοδείας σε Ελλάδα και Κύπρο.

Το «Δύο Νησιά» κυκλοφορεί σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα: https://smarturl.it/DyoNisia

Δείτε το music video:



CREDITS
Μουσική: Νίκος Μερτζάνος
Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Ενορχήστρωση: Νίκος Μερτζάνος / Δημήτρης Χωριανόπουλος (DiGi)
Μίξη - Mastering: Δημήτρης Χωριανόπουλος (DiGi)
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Συλβέστρος

Στίχοι
Παλιά μυαλά οι άνθρωποι
και πώς να τους αλλάξεις
πώς θέλεις να ‘μαστε μαζί
Εσύ στις αναλύσεις σου
κι εγώ με μια δυο φράσεις
η δύση κι η ανατολή

Μα δες άμα χτυπή-
άμα χτυπήσει η καρδιά
τ’ αντίθετα πώς έρχονται κοντά
Μα δες αν θέλει η αγα-
αν θέλει η αγάπη τελικά
μετακινούνται ολόκληρα βουνά

 Έτσι δυο νησιά
έτσι εγώ κι εσύ αγάπη μου
Έτσι δυο νησιά
έρχονται κοντά
Έτσι δυο νησιά
ένα εγώ ένα εσύ αγάπη μου
έτσι δυο νησιά
πιάνονται αγκαλιά
 
Εσύ μέσα στις σκέψεις σου 
κι εγώ μες στο χορό μου
στέλνω φιλιά στον ουρανό
Στα όνειρά σου δαίμονες
αστέρια στ’ όνειρό μου
πώς να χωρέσουν και τα δυο

Μα δες άμα χτυπή-
άμα χτυπήσει η καρδιά
τ’ αντίθετα πώς έρχονται κοντά
Μα δες αν θέλει η αγα-
αν θέλει η αγάπη τελικά
μετακινούνται ολόκληρα βουνά

 Έτσι δυο νησιά
έτσι εγώ κι εσύ αγάπη μου
Έτσι δυο νησιά
έρχονται κοντά
Έτσι δυο νησιά
ένα εγώ ένα εσύ αγάπη μου
έτσι δυο νησιά
πιάνονται αγκαλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου