Το Υπουργείο Υγείας και η ΑΕΜΥ ΑΕ προχωρούν άμεσα σε σύναψη προγραμματικής σύμβασης για τη συστέγαση και συλλειτουργία των Δομών Υγείας, Ιατρεία Κερατέας και ΚΥΑΑ Κερατέας Κ. Πρίφτης.
Γίνεται άμεσα η εκκίνηση των απαραίτητων διαδικασιών στελέχωσης, εξοπλισμού και εγκατάστασης στους παραχωρούμενους χώρους.
Ο Δήμος Λαυρεωτικής θα υποστηρίξει έμπρακτα τη λειτουργία με προσωπικό και μέσα που θα διαθέσει σε συνεννόηση με τους παραπάνω φορείς.
Ο Δημήτρης Λουκάς έκανε σχετικά την ακόλουθη δήλωση: « Από την αρχή της θητείας μας αποφασίσαμε να δουλέψουμε συστηματικά, για να ξεπεράσουμε όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια προκειμένου οι δημότες της Κερατέας να έχουν αυτό που τους αξίζει στην πρωτοβάθμια υγεία.
Ο Δημήτρης Λουκάς έκανε σχετικά την ακόλουθη δήλωση: « Από την αρχή της θητείας μας αποφασίσαμε να δουλέψουμε συστηματικά, για να ξεπεράσουμε όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια προκειμένου οι δημότες της Κερατέας να έχουν αυτό που τους αξίζει στην πρωτοβάθμια υγεία.
Έγινε ένα μεγάλο βήμα για την αξιοποίηση της μεγάλης δωρεάς του ευεργέτη της Κερατέας Κωνσταντίνου Πρίφτη.
Η σημερινή ημέρα είναι ημέρα δικαίωσης προσπαθειών χρόνων.
Συνεχίζουμε με ισχυρή πολιτική βούληση για την επόμενη ημέρα του Δήμου μας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου