Την Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του παραρτήματος Πιερίας της Λέσχης
Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων (Λ.ΕΦ.Ε.Δ.) η κοπή της Βασιλόπιτας για το 2019.
Την παρουσία του έδωσε και ο δικός μας άνθρωπος ο Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης με το Συνδυασμό Νέα Εποχή του Νίκου Μακρίδη.
Σε ερώτηση μας για την Λ.ΕΦ.Ε.Δ Πιερίας ο Ανδρέας Καρασαββίδης μας είπε ότι η ΛΕΦΕΔ Πιερίας αποτελεί έναν σύλλογο ο οποίος έχει,με την παρουσία μελών του Συλλόγου σε διεθνείς αγώνες του είδους που ασχολείται,κάνει παγκοσμίως γνωστή την Κατερίνη και την Πιερία μας.
Τα παιδιά του Συλλόγου κατά την προσωπική μου πάντα άποψη χρειάζονται πολύ μεγαλύτερη βοήθεια από την Πιερία,εννοώ από τους Φορείς είτε Δημοσίου ( Περιφέρεια,Δήμο) είτε Ιδιωτών που έχουν την οικονομική εκείνη άνεση να βοηθήσουν το σύλλογο.
Από όσο γνωρίζω για να πάρει κάποιος μέρος σε κάποιο συγκεκριμένο διεθνές άθλημα χρειάζονται κάποια χρήματα.
Ο Διαγωνισμός αυτός έχει να κάνει με διάφορα σενάρια στρατιωτικών ασκήσεων με ομάδες από εφέδρους στρατιώτες από μεγάλες στρατιωτικές ευρωπαϊκές δυνάμεις ( Αγγλία,Γερμανία κ.α)
Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια σε αυτά τα αγωνίσματα έφερε στην χώρα μας Ασημένιο και Χάλκινο Μετάλλιο,με παρουσία του Κατερινιώτη Προέδρου του Συλλόγου.
Με αυτά εγώ από την πλευρά μου δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα τους και θα τους βοηθάω όπως μπορώ.
Εύχομαι στον Σύλλογο Καλή Χρονιά με Υγεία και Καλές Επιδόσεις
Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων (Λ.ΕΦ.Ε.Δ.) η κοπή της Βασιλόπιτας για το 2019.
Την παρουσία του έδωσε και ο δικός μας άνθρωπος ο Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης με το Συνδυασμό Νέα Εποχή του Νίκου Μακρίδη.
Σε ερώτηση μας για την Λ.ΕΦ.Ε.Δ Πιερίας ο Ανδρέας Καρασαββίδης μας είπε ότι η ΛΕΦΕΔ Πιερίας αποτελεί έναν σύλλογο ο οποίος έχει,με την παρουσία μελών του Συλλόγου σε διεθνείς αγώνες του είδους που ασχολείται,κάνει παγκοσμίως γνωστή την Κατερίνη και την Πιερία μας.
Τα παιδιά του Συλλόγου κατά την προσωπική μου πάντα άποψη χρειάζονται πολύ μεγαλύτερη βοήθεια από την Πιερία,εννοώ από τους Φορείς είτε Δημοσίου ( Περιφέρεια,Δήμο) είτε Ιδιωτών που έχουν την οικονομική εκείνη άνεση να βοηθήσουν το σύλλογο.
Από όσο γνωρίζω για να πάρει κάποιος μέρος σε κάποιο συγκεκριμένο διεθνές άθλημα χρειάζονται κάποια χρήματα.
Ο Διαγωνισμός αυτός έχει να κάνει με διάφορα σενάρια στρατιωτικών ασκήσεων με ομάδες από εφέδρους στρατιώτες από μεγάλες στρατιωτικές ευρωπαϊκές δυνάμεις ( Αγγλία,Γερμανία κ.α)
Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια σε αυτά τα αγωνίσματα έφερε στην χώρα μας Ασημένιο και Χάλκινο Μετάλλιο,με παρουσία του Κατερινιώτη Προέδρου του Συλλόγου.
Με αυτά εγώ από την πλευρά μου δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα τους και θα τους βοηθάω όπως μπορώ.
Εύχομαι στον Σύλλογο Καλή Χρονιά με Υγεία και Καλές Επιδόσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου