ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Στην Εκδήλωση για την Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας.....ο Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης Ανδρέας Καρασαββίδης

Στην όμορφη εκδήλωση του Ναυτικού Ομίλου Κατερίνης παρευρέθηκε ο Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης με την Νέα Εποχή  Ανδρέας Καρασαββίδης μαζί με τον Υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο με τον Συνδυασμό του νυν Δημάρχου κ.Σαββα Χιονίδη,τον κ. Νίκο Μακρίδη.
Ο Ανδρέας Καρασαββίδης μας δήλωσε ότι αισθάνεται πάρα πολύ όμορφα διότι ο Ν.Ο.Κατερίνης του έκανε την τιμή και τον κάλεσε στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας.
Παλαιός αθλητής και ο ίδιος του Ν.Ο.Κατερίνης δήλωσε ότι ο Ν.Ο.Κατερίνης χρειάζεται την έμπρακτη στήριξη της πολιτείας διότι από αυτόν τον σύλλογο είδαμε Ολυμπιονίκες την Κατερίνα Νικολαίδου ( 4η στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016),2 φορές Πρωταθλήτρια Ευρώπης,και με 8 Παγκόσμια Χρυσά,Αργυρά,Χάλκινα Μετάλλια.
Και τον επίσης Ολυμπιονίκη  Κώστα Καρυώτη
Τους 4ους στην Ολυμπιάδα Νέων Θωμά Καραμήτρο και Νίκο Κακούρη,με κωπηλάτες την Εθνική Ομάδα Ελλάδος και πάρα πολλές άλλες διακρίσεις.
Εύχομαι ολόψυχα στον Ναυτικό Όμιλο Κατερίνης πρώτα από όλα Υγεία σε όλους όσους απαρτίζουν τον Σύλλογο,και μετά πάντα μεγάλες επιτυχίες....
Και εύχομαι να ρίξουμε ως άλλοτε τα τείχη για να υποδεχθούμε ξανά Ολυμπιονίκες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου