Ομιλία συζήτηση με θέμα “Αρχαία Ελλάδα και Δίκαιο” διοργανώνει την Παρασκευή 15 Ιουνίου στις 7.30 μ.μ. στην συνεδριακή αίθουσα του ΔΟΑΠΠΕΧ (Αβάντων 50, α’ όροφος) ο Δήμος Χαλκιδέων.
Το θέμα θα αναπτύξει η καθηγήτρια του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών Σοφία Αδάμ - Μαγνήσαλη.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου