Συγκεκριμένα παρακολουθήσαμε μουσικοχορευτικά δρώμενα, θέατρο και χορό από τους μαθητές του 4ου Νηπιαγωγείου Ν.Καλλικράτειας, του Νηπιαγωγείου Πορταριάς και του 4ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές και στους δασκάλους τους για τις εξαιρετικές παραστάσεις που μας παρουσίασαν.
Σήμερα προτελευταία μέρα του Φεστιβάλ θα παρακολουθήσουμε τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Ν.Ποτίδαιας, του Γυμνάσιου Ν.Καλλικράτειας και της Δημοτικής Ορχήστρας και της παιδικής χορωδίας του Δημοτικού Ωδείου Ν.Προποντίδας.
Να είστε όλοι εκεί ....
Ο Δήμαρχος
Εμμανουήλ Καρράς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου