Σας καλούμε αύριο Τρίτη 10 Απριλίου 2018 να παρευρεθείτε στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο του Εργοστασίου Επεξεργασίας Νερού στο Αργοστόλι που θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχιακό Μέγαρο στις 13:15μ.μ.
Πρόκειται για την αρχή της εκτέλεσης του μεγάλου έργου για την πρωτεύουσα του Δήμου μας μέσω του οποίου θα υλοποιηθεί ακόμη ένα μεγάλο όραμα για το νησί μας
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΚ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΙΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου