Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ των γυναικών του Ολυμπιακού που κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης.
Στις γυναίκες του Ολυμπιακού αξίζουν πολλά μπράβο, γιατί ξεπέρασαν τον εαυτό τους παρότι είχαν να αντιμετωπίσουν μεγαθήρια του ευρωπαϊκού βόλεϊ.
Αυτό σημαίνει ότι η συνεχής προσπάθεια, η καλή οργάνωση και η χάραξη στόχων οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου