Ο Γ.Γ της Κ.Ε του ΚΚΕ κ.Δημήτρης Κουτσούμπας........στο Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας θα παρευρεθεί και θα κάνει δηλώσεις στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ, για τις Συλλογικές Συμβάσεις, σήμερα 20 Μάρτη στις 6:30μμ, στην Ομόνοια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου