Τι κι αν αυστηροποιήθηκαν οι νόμοι, τι κι αν ήρθαν ξένοι επιτηρητές της UEFA, τι κι αν άλλαξε η ΕΠΟ, τι κι αν ήρθαν τακτικοί δικαστές;
Παραμένει το ποδόσφαιρο των μεγαλοεπιχειρηματιών που, με την ανοχή και στήριξη όλων των κυβερνήσεων – και της σημερινής - παίζουν τα δικά τους πολιτικά και οικονομικά παιχνίδια στις πλάτες των ομάδων και των φιλάθλων.
Γι’ αυτό και η κατάσταση, όχι μόνο δεν εξυγιαίνεται, αλλά πάει από το κακό στο χειρότερο.
Η διακοπή του πρωταθλήματος, από μόνη της, δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα.
Αυτό που χρειάζεται και πλέον περισσότερος φίλαθλος κόσμος αντιλαμβάνεται, είναι η κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στο ποδόσφαιρο και συνολικά στον αθλητισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου