Στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης οι εργαζόμενοι στο τμήμα του Τ.Ε.Π σε μια κλειστή εκδήλωση έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα τον τυχερό η τυχερή δεν τον μάθαμε..
Αλλά η Βασιλόπιτα είναι πάρα πολύ όμορφα στολισμένη....
Με υγεία και του χρόνου,και καλές βάρδιες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου