Πρόκληση από τα Σκόπια...Τα ανθελληνικά συνθήματα έδιναν και έπαιρναν.
Ακούστηκε ακόμη και το «η Θεσσαλονίκη είναι δική μας», ενώ οι Σκοπιανοί προκάλεσαν και με τον «Ήλιο της Βεργίνας».
Ακούστηκε ακόμη και το «η Θεσσαλονίκη είναι δική μας», ενώ οι Σκοπιανοί προκάλεσαν και με τον «Ήλιο της Βεργίνας».
Το Είδαμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου