ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Το Μέγιστο Καθήκον Όλων ....για την Μακεδονία

Θεωρώ Μέγιστο Καθήκον Όλων μας να Βρεθούμε στο Συλλαλητήριο για την Μακεδονία μας,για την Ελλάδα μας,αν χάσουμε αυτή την μάχη δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από κανέναν μας...
Δεν μπορεί να υπάρξει άλλη Μακεδονία....
Η Μακεδονία είναι Ελλάδα.
Οι Μακεδόνες Ήταν και Είναι Έλληνες.
Οι Μακεδόνες Μιλούσαν και Μιλάνε Ελληνικά.
Οι Μακεδόνες Είχαν και Έχουν Ελληνικά Ονόματα.
Οι Μακεδόνες Έγραφαν και Γράφουν Ελληνικά.
Ο Μέγας Αλέξανδρος ο Μακεδών Ήταν και Είναι Έλληνας.
Οι Έλληνες το 1992 δώσαμε μια και μόνο διαταγή στην τότε Ελληνική Κυβέρνηση: Δεν δεχόμεθα καμία ονομασία κανενός Κράτους με τον όρο,την λέξη,η παράγωγο της Ιερής Λέξεως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Και από το 1992 μέχρι σήμερα την διαταγή εκείνη δεν την πήραμε πίσω.
Η Μακεδονία μας Χρειάζεται.
Η Μακεδονία ζητά την Βοήθεια όλης της Χώρας.
Η Μακεδονία είμαστε Εμείς.
Όλοι λοιπόν στις 21/01/2018 στις 17:00 στον Λευκό Πύργο
ΌΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ Ίων. Δραγούμης.
Ανδρέας Καρασαββίδης
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης.
Νέα Εποχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου