ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Συνέντευξη: ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ - στιχουργός


Από πολύ μικρός έχει όραμα και όνειρα μουσικά, και αποφασίζει να ασχοληθεί με την στιχουργική τέχνη της μουσικής.

1.Πως ξεκινήσατε να ασχολείστε με την στιχουργική τέχνη;
Κοιτάξτε από μικρός μου άρεσε ή μουσική.. και στην πορεία όσο μεγάλωνα ασχολήθηκα ως Dj σε διάφορα μαγαζιά και εκεί άρχισα να γράφω τους πρώτους στίχους όχι τίποτα σπουδαίο αλλά ήταν μια αρχή! Και όσο πέρναγε ο καιρός άρχισα να γράφω τα πρώτα τραγούδια!

2. Ποια είναι η αφορμή ως δημιουργός να ξεκινήσετε να γράφεται στίχους, ποια είναι τα θέματα πους σας κάνουν να γράφεται;
Είναι οι καταστάσεις της ζωής που ζούμε καθημερινά και μέσα από τη ζωή εμπνέομαι και γράφω τραγούδια!

3. Στο βιογραφικό σου ποιες συνεργασίες έχεις μέχρι σήμερα;
Έχω συνεργαστεί με διάφορους καλλιτέχνες επί το πλείστον νέους τραγουδιστές όπως τον Γιάννη Καλλιμάνη, τον Αλέξανδρο Μαυρίδη, την Ορχιδέα που τώρα της ετοιμάζω τραγούδια και με άλλους που δεν έχουν κάνει ακόμα δισκογραφία δική τους! Μόνο μέσω youtube παίζουν τα κομμάτια τους!

4. Υπάρχει συνταγή σε αυτό που λέμε τραγούδι σουξέ;
Επιμένω ότι δεν υπάρχει μυστική συνταγή επιτυχίας, είναι εύκολο να καταλάβεις το γιατί! Επιτυχία μπορεί να έρθει και να είναι αποτέλεσμα των πιο απλών συστατικών.

5. Έχεις γράψει, αυτό που λέμε κατά παραγγελία ένα τραγούδι για έναν τραγουδιστή;
Ναι, μου έχει τύχει να μου ζητήσουν να γράψω τραγούδι με το στύλ του τάδε τραγουδιστή!

6. Με ποιους τραγουδιστές θα λέγατε ναι σε συνεργασία;
Δεν έχω στο μυαλό μου κάποιον συγκεκριμένο καλλιτέχνη. Είμαι γενικά ανοιχτός στο θέμα συνεργασίας και ευελπιστώ στο μέλλον να προκύψουν κάποιες καλές ευκαιρίες! Πάντα σε έναν νέο στιχουργό το όνειρο του είναι να δώσει τραγούδι σε κάποιον μεγάλο και καλό είναι να δίνονται ευκαιρίες σε νέους δημιουργούς!!!

7. Λείπει κάτι σήμερα από την ελληνική μουσική σκηνή..
Ναι! Το καλό λαϊκό τραγούδι! Νομίζω ότι έχουν ξεφύγει λίγο τα πράγματα και γράφει ο καθένας ότι του κατέβει!

8. Καινούργια τραγούδια και καινούριες συνεργασίες ετοιμάζεις αυτό τον καιρό;
Ναι κάτι ετοιμάζω αυτόν το καιρό με δύο τραγουδιστές Με τον Γιάννη Καλλιμάνη και την Ορχιδέα! Παράλληλα είναι στα σκαριά δύο νέες συνεργασίες με πολύ γνωστά ονόματα, αλλά δεν θα ήθελα να πω κάτι ακόμα πρώτου ολοκληρωθεί η συνεργασία! Ελπίζω να πάει καλά!

9. Στην σημερινή Ελλάδα έχουν μέλλον οι νέοι τραγουδιστές; Πως βλέπεις εσύ το δικό σου μέλλον;
Έχουν μέλλον εάν οι πιο παλιοί αφήσουν να φανούν! Δεν σας κρύβω ότι εγώ για μεγάλο χρονικό διάστημα τα είχα παρατήσει και είχα χαθεί από τα πράγματα! Ο λόγος είναι ότι δέχτηκα πολλές επιθέσεις από διάφορους όπως το ότι γιατί γραφείς, δεν σε ξέρει κανένας και δεν θα πετύχεις κάτι και τέτοια! Μα κανένας δεν γεννήθηκε γνωστός και πετυχημένος, όλοι από κάπου ξεκίνησαν! Και στην τελική δεν ενοχλώ κάποιον γράφω γιατί αγαπώ τη μουσική και το τραγούδι! Δεν γράφω για τα χρήματα όπως πολλοί κάνουν!!! Θέλω να δώσω και εγώ ότι μπορώ στη μουσική! Μην σνομπάρετε έναν νέο δημιουργό, δώστε του ευκαιρία και αν δεν κάνει γι’ αυτό ο καιρός θα το δείξει!

10. Ο έρωτας και η οικογένεια τι ρόλο παίζουν στη ζωή σου;
Η οικογένεια μου είναι το άλφα και το ωμέγα στη ζωή μου! Η γυναίκα μου και η κόρη μου είναι τα πάντα στη ζωή μου... είναι η δύναμη για να συνεχίσω να παλεύω για το αύριο και να μπορώ να αντιμετωπίζω τα προβλήματα που περνάει ο κάθε ‘Ελληνας σήμερα! Όσο για τον έρωτα… δεν νομίζω ότι υπάρχει ωραιότερο πράγμα από τον έρωτα! Είναι η αρχή για μια γερή οικογένεια!
11. Κάνε μας μια ευχή, και πες μας και ένα όνειρο σου που θέλεις να πραγματοποιήσεις, για να κλείσουμε έτσι την συνέντευξη μας.
Η ευχή μου είναι ο Θεός και η Παναγία να με έχει γέρο και δυνατό και να έχει καλά την γυναίκα μου και την κόρη μου! Και ο κόσμος να έχει υγεία και να είναι με ψηλά το κεφάλι και όλα θα τα περάσουμε γιατί είμαστε Έλληνες και ξέρουμε από αγώνες! Τώρα για όνειρα έχω πολλά! Ένα από τα όνειρα μου είναι να δώσω και εγώ ένα τραγούδι μου σε κάποιον μεγάλο καλλιτέχνη! Έχουμε πολλούς και αξιόλογους τραγουδιστές! Τώρα θα δούμε αν ο θεός το θέλει θα γίνει το όνειρο πραγματικότητα!!! Αυτό είναι το όνειρο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου