Η κυβέρνηση δεν αναζητεί κανέναν ξένο εμπειρογνώμονα για να συγγράψει το Μνημόνιο, ανέφεραν κυβερνητικές πηγές, με αφορμή σχετικό σημερινό δημοσίευμα.
To ρεπορτάζ που διαψεύδει η κυβέρνηση:
"Δουλειές εκατομμυρίων με τους ξένους χρηματοπιστωτικούς οίκους, που η ίδια κατήγγειλε, ετοιμάζεται να κάνει η κυβέρνηση εν όψει της υπογραφής του νέου μνημονίου.
Τη στιγμή που το κουαρτέτο των δανειστών αλωνίζει σε υπουργεία και τράπεζες στην Αθήνα, ανεβάζοντας τον πήχη των απαιτήσεων για τη δανειακή σύμβαση που πρέπει να ψηφιστεί μέχρι τις 18 Αυγούστου, το Κυβερνητικό Συμβούλιο για Οικονομική Πολιτική εξουσιοδοτεί τον αντιπρόεδρο Γιάννη Δραγασάκη και τον υπουργό Οικονομίας Ευκλείδη Τσακαλώτο να προσλάβουν στρατιές ξένων συμβούλων για να διαπραγματευτούν και να συγγράψουν το νέο μνημόνιο.
Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που εκδόθηκε μέσα στον καύσωνα του περασμένου Σαββάτου, ανοίγει ο δρόμος να προσληφθούν με απευθείας αναθέσεις έργου και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, όπως αναφέρεται, χρηματοπιστωτικοί οίκοι, νομικά γραφεία και ιδιώτες, που θα εργαστούν ως σύμβουλοι της κυβέρνησης για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης με το ΔΝΤ, την ΕΚΤ, τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στην ΠΝΠ φωτογραφίζονται ως «διακεκριμένοι εμπειρογνώμονες σε χρηματοπιστωτικά, νομικά και οικονομικά θέματα», που θα μπορούν να είναι είτε φυσικά είτε νομικά πρόσωπα και θα υπογράψουν συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, οι δαπάνες των οποίων θα καλύπτονται από τον προϋπολογισμό του ΥΠΟΙΚ.
Αντικείμενο των χρηματοπιστωτικών οίκων και των δικηγορικών γραφείων, που θα προσληφθούν από την ελληνική κυβέρνηση έναντι αδράς αμοιβής, όπως στο παρελθόν, θα είναι μεταξύ άλλων να καταπιαστούν με τα νομικά κείμενα και τις δεσμεύσεις της χώρας στο πλαίσιο της νέας δανειακής σύμβασης των 86 (;) δισ. ευρώ, τη χρηματοοικονομική υποστήριξη της αναδιάρθρωσης χρέους, που βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση, την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με 25 δισ. ευρώ, που προβλέπεται στη συμφωνία της συνόδου κορυφής, τη δημιουργία και λειτουργία του νέου ταμείου αποκρατικοποιήσεων των 50 δισ. ευρώ, καθώς και με θέματα όπως η διαχείριση των «κόκκινων» δανείων των τραπεζών μέσω της ίδρυσης Bad Bank ή ενδιάμεσου φορέα κ.ά.
♦ Αναλυτικό ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που κυκλοφορεί σήμερα.
efsyn.gr"
Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να συνεργαστεί με «διακεκριμένους εμπειρογνώμονες», διότι στη διαπραγμάτευση συζητούνται εξειδικευμένα θέματα, όπως είναι η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και η δημιουργία νέου Ταμείου για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Η πολυπλοκότητα τουλάχιστον των δύο αυτών θεμάτων, πρόσθεσαν οι εν λόγω κύκλοι, απαιτεί και εξειδικευμένες γνώσεις/χειρισμούς, προκειμένου να μην υπάρξουν αστοχίες που θα επιβαρύνουν την οικονομία και ειδικότερα τους πολίτες.
Παράλληλα, οι κυβερνητικοί παράγοντες χαρακτήρισαν ως απολύτως αναληθές το ότι «το κουαρτέτο αλωνίζει τα υπουργεία», προσθέτοντας ότι η μόνη συνάντηση σε υπουργείο έγινε σήμερα στο υπουργείο Εργασίας, μετά δε από πρόσκληση προς τους θεσμούς από τον ίδιο τον υπουργό Γιώργο Κατρούγκαλο.
Σημειώνεται ότι σε δημοσίευμα της “Εφημερίδας των Συντακτών” αναφέρεται πως «το Κυβερνητικό Συμβούλιο για Οικονομική Πολιτική εξουσιοδοτεί τον αντιπρόεδρο Γιάννη Δραγασάκη και τον υπουργό Οικονομίας Ευκλείδη Τσακαλώτο να προσλάβουν στρατιές ξένων συμβούλων για να διαπραγματευτούν και να συγγράψουν το νέο μνημόνιο».
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι το περασμένο Σάββατο εκδόθηκε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία «ανοίγει ο δρόμος να προσληφθούν με απευθείας αναθέσεις έργου και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, όπως αναφέρεται, χρηματοπιστωτικοί οίκοι, νομικά γραφεία και ιδιώτες, που θα εργαστούν ως σύμβουλοι της κυβέρνησης για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης με το ΔΝΤ, την ΕΚΤ, τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
Ο. Εμμ., ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΑΘΗΝΑ
Το είδαμε: http://mignatiou.com/
To ρεπορτάζ που διαψεύδει η κυβέρνηση:
"Δουλειές εκατομμυρίων με τους ξένους χρηματοπιστωτικούς οίκους, που η ίδια κατήγγειλε, ετοιμάζεται να κάνει η κυβέρνηση εν όψει της υπογραφής του νέου μνημονίου.
Τη στιγμή που το κουαρτέτο των δανειστών αλωνίζει σε υπουργεία και τράπεζες στην Αθήνα, ανεβάζοντας τον πήχη των απαιτήσεων για τη δανειακή σύμβαση που πρέπει να ψηφιστεί μέχρι τις 18 Αυγούστου, το Κυβερνητικό Συμβούλιο για Οικονομική Πολιτική εξουσιοδοτεί τον αντιπρόεδρο Γιάννη Δραγασάκη και τον υπουργό Οικονομίας Ευκλείδη Τσακαλώτο να προσλάβουν στρατιές ξένων συμβούλων για να διαπραγματευτούν και να συγγράψουν το νέο μνημόνιο.
Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που εκδόθηκε μέσα στον καύσωνα του περασμένου Σαββάτου, ανοίγει ο δρόμος να προσληφθούν με απευθείας αναθέσεις έργου και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, όπως αναφέρεται, χρηματοπιστωτικοί οίκοι, νομικά γραφεία και ιδιώτες, που θα εργαστούν ως σύμβουλοι της κυβέρνησης για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης με το ΔΝΤ, την ΕΚΤ, τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στην ΠΝΠ φωτογραφίζονται ως «διακεκριμένοι εμπειρογνώμονες σε χρηματοπιστωτικά, νομικά και οικονομικά θέματα», που θα μπορούν να είναι είτε φυσικά είτε νομικά πρόσωπα και θα υπογράψουν συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, οι δαπάνες των οποίων θα καλύπτονται από τον προϋπολογισμό του ΥΠΟΙΚ.
Αντικείμενο των χρηματοπιστωτικών οίκων και των δικηγορικών γραφείων, που θα προσληφθούν από την ελληνική κυβέρνηση έναντι αδράς αμοιβής, όπως στο παρελθόν, θα είναι μεταξύ άλλων να καταπιαστούν με τα νομικά κείμενα και τις δεσμεύσεις της χώρας στο πλαίσιο της νέας δανειακής σύμβασης των 86 (;) δισ. ευρώ, τη χρηματοοικονομική υποστήριξη της αναδιάρθρωσης χρέους, που βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση, την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με 25 δισ. ευρώ, που προβλέπεται στη συμφωνία της συνόδου κορυφής, τη δημιουργία και λειτουργία του νέου ταμείου αποκρατικοποιήσεων των 50 δισ. ευρώ, καθώς και με θέματα όπως η διαχείριση των «κόκκινων» δανείων των τραπεζών μέσω της ίδρυσης Bad Bank ή ενδιάμεσου φορέα κ.ά.
♦ Αναλυτικό ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που κυκλοφορεί σήμερα.
efsyn.gr"
Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να συνεργαστεί με «διακεκριμένους εμπειρογνώμονες», διότι στη διαπραγμάτευση συζητούνται εξειδικευμένα θέματα, όπως είναι η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και η δημιουργία νέου Ταμείου για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Η πολυπλοκότητα τουλάχιστον των δύο αυτών θεμάτων, πρόσθεσαν οι εν λόγω κύκλοι, απαιτεί και εξειδικευμένες γνώσεις/χειρισμούς, προκειμένου να μην υπάρξουν αστοχίες που θα επιβαρύνουν την οικονομία και ειδικότερα τους πολίτες.
Παράλληλα, οι κυβερνητικοί παράγοντες χαρακτήρισαν ως απολύτως αναληθές το ότι «το κουαρτέτο αλωνίζει τα υπουργεία», προσθέτοντας ότι η μόνη συνάντηση σε υπουργείο έγινε σήμερα στο υπουργείο Εργασίας, μετά δε από πρόσκληση προς τους θεσμούς από τον ίδιο τον υπουργό Γιώργο Κατρούγκαλο.
Σημειώνεται ότι σε δημοσίευμα της “Εφημερίδας των Συντακτών” αναφέρεται πως «το Κυβερνητικό Συμβούλιο για Οικονομική Πολιτική εξουσιοδοτεί τον αντιπρόεδρο Γιάννη Δραγασάκη και τον υπουργό Οικονομίας Ευκλείδη Τσακαλώτο να προσλάβουν στρατιές ξένων συμβούλων για να διαπραγματευτούν και να συγγράψουν το νέο μνημόνιο».
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι το περασμένο Σάββατο εκδόθηκε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία «ανοίγει ο δρόμος να προσληφθούν με απευθείας αναθέσεις έργου και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, όπως αναφέρεται, χρηματοπιστωτικοί οίκοι, νομικά γραφεία και ιδιώτες, που θα εργαστούν ως σύμβουλοι της κυβέρνησης για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης με το ΔΝΤ, την ΕΚΤ, τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
Ο. Εμμ., ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΑΘΗΝΑ
Το είδαμε: http://mignatiou.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου