Η Εθνική Γυναικών προκρίθηκε στις οκτώ καλύτερες ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
υγρού στίβου που διεξάγεται στο Καζάν, επικρατώντας του Καναδά με 8-5 και την προσεχή Δευτέρα θα παίξει με την Ιταλία με στόχο τους ημιτελικούς της διοργάνωσης.
Το είδαμε: http://www.naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου