Την έγκριση της Βουλής με 178 ψήφους υπέρ και 120 κατά πήρε η πρόταση του πρωθυπουργού για δημοψήφισμα για την έγκριση ή μη της πρότασης των Θεσμών.Συνολικά ψήφισαν 298 βουλευτές.
Υπέρ της πρότασης της κυβέρνησης ψήφισαν 178 βουλευτές (ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή),
ενώ κατά ψήφισαν 120 βουλευτές (ΝΔ, Το Ποτάμι, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ).
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ψήφισαν κατά της πρότασης λέγοντας «όχι στην πρόταση της κυβέρνησης. Ναι στην αποδέσμευση από την ΕΕ».
Το δημοψήφισμα θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή 5 Ιουλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου