«Δεν θα ζητήσουμε την άδεια από τον Σόιμπλε και τον Ντάισελμπλουμ για να διαφυλάξουμε την δημοκρατία στον τόπο που γεννήθηκε» είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στη Βουλή δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις της κυβέρνησης και υπογράμμισε παράλληλα πως:«το δημοψήφισμα θα γίνει κανονικά είτε το θέλουν είτε δεν το θέλουν οι εταίροι μας».
Σε ότι αφορά την κόντρα που προηγήθηκε με τον αρχηγό της Αξιωματικής αντιπολίτευσης ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι: «Δεν έχει νόημα να απαντήσω στον Σαμαρά.
Είναι στο ιστορικό το διακύβευα. Δεν υπάρχει ούτε ένας Έλληνας που να μην ξέρει τι κάνατε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου