ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος: «Θα ψηφίσω παραμονή στην Ευρώπη.

Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος: «Θα ψηφίσω παραμονή στην Ευρώπη. Όλα τα άλλα θα είναι συμφορά ».
Αυτό είπε από άμβωνος ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος που αναφέρθηκε για άλλη μια Κυριακή στο ζήτημα της ελληνικής κρίσης.
Ουσιαστικά, ο Άνθιμος επανέλαβε την πάγια θέση που την εκφράζει με κάθε ευκαιρία και το ίδιο έπραξε σήμερα από τον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας στην Τούμπα.
Μεγάλο μέρος του κηρύγματός του είχε να κάνει την κατάσταση που επικρατεί. Είπε μάλιστα πως παρά το βαρύ πρόγραμμα παρακολούθησε μέχρι αργά το βράδυ τις εξελίξεις και δεν κρύφτηκε λέγοντας τι θα ψηφίσει.
«Εγώ θα ψηφίσω παραμονή στην Ευρώπη.
Όλα τα άλλα θα είναι συμφορά», είπε και προσέθεσε: «είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε, αλλά όχι να μην ψηφίσετε.
Αυτό είναι παράπτωμα, είναι αποφυγή.
Να ψηφίσετε όλοι, ελεύθερα όπως θέλετε.
Εγώ είπα την άποψή μου για το τι θα ψηφίσω, και δε ζητώ από κανέναν σας να πειθαρχήσει».
Σε άλλο σημείο, είπε: «Λένε θα δοκιμαστούμε.
Βέβαια θα δοκιμαστούμε.
Και η Εκκλησία δοκιμάζεται συνεχώς. Δεν πολιτικολογούμε από άμβωνα. Δεν πολιτικολογώ.
Είναι θέμα υπάρξεως του λαού και της πατρίδας μας.
Έχουμε δικαίωμα να πούμε την άποψή μας.
Πρέπει να μείνουμε οπωσδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Δεν μπορούμε να φύγουμε.
Πού θα πάμε;
Οι μόνοι που είναι μαζί μας από πλευράς πίστης και είναι δυνατοί είναι οι Ρώσοι.
Καλοί και χρυσοί, έχουμε καλές σχέσεις.
 Αλλά η ηγεσία τους δεν παρέχει εγγυήσεις ότι μπορεί να διασφαλίσει στην Ελλάδα έστω και μέρος από αυτά που είχαμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ποιος θα ενισχύσεις, ποιος θα δανείσει έναν ο οποίος πτώχευσε γιατί έχασε ότι είχε και δεν ήταν σε θέση να επιστρέψει όσα είχε δανειστεί;
 Γι’αυτό πρέπει να μείνουμε εκεί.
Βλέπω μια τέτοια τάση, ακόμη και σε μια χθεσινοβραδινή δήλωση του πρωθυπουργού.
Οι πολιτικοί μας έκαναν λάθη και ο λαός έκανε λάθη. Ας τους φωτίσει όλους ο Θεός, πιστεύουν δεν πιστεύουν».
Το κήρυγμα του Μητροπολίτη μετά το 2:40:00 και το απόσπασμα για το δημοψήφισμα μετά το 3:00:00...

Το είδαμε: http://www.agioritikovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου