Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

Δέκα απλά πράγματα που θα σας βοηθήσουν αν αισθάνεστε χάλια


Η ψυχολογία σας έχει φτάσει στα… τάρταρα και αναζητάτε μια απλή και άμεση λύση που θα σας βγάλει από το αδιέξοδο. Το αίσθημα της ασφυξίας είναι γνώριμο και πολλές φορές έχετε τη δυνατότητα να το «ξεγελάσετε» με κάποιους απλούς αλλά πολύ εποικοδομητικούς τρόπους. Το Buzzfeed.com, παρουσιάζει δέκα τρικ που θα σας βοηθήσουν αν νιώθετε «πεσμένοι».
1.Πιείτε ένα ποτήρι νερό
skitsa1.jpg
Μπορεί να είστε αφυδατωμένοι και το σώμα σας να έχει ανάγκη από νερό- όχι αναψυκτικό ή αλκοολούχο ποτό.
2.Στρώστε το κρεβάτι σας
Αν έχετε πολλά να κάνετε και νιώθετε υπερβολικά κακόκεφοι, τότε ξεκινήστε με το στρώσιμο του κρεβάτι σας και βάλτε ξανά σε κίνηση τη ζωή σας. Θα σας αποθαρρύνει επιπλέον, από το να ξαναχωθείτε ξανά σε αυτό.
3.Κάντε ένα ντους
skitsa3.jpg
Όλα μοιάζουν διαφορετικά όταν είστε καθαροί! Σας δίνει ενέργεια-μπορείτε, διαφορετικά να λούσετε μόνο τα μαλλιά σας.
4.Ετοιμάστε ένα σνακ – όχι junk food!
Μήπως δεν φάγατε καλά σήμερα; Αν και είναι πολύ ελκυστικό να καταναλώσετε γρήγορο φαγητό όταν δεν είστε σε καλή ψυχολογική κατάσταση, ωστόσο καλό θα ήταν να δοκιμάσετε κάτι υγιεινό όπως ένα φρούτο, που θα σας «κρατήσει» περισσότερο, από ότι ένα χάμπουργκερ.
5.Βγείτε μια βόλτα
skitsa5.jpg
Ίσως αυτό που χρειάζεστε είναι λίγος καθαρός αέρας και να μη το ξέρετε. Δώστε στο σώμα σας μια «ανάσα», κουνήστε τα πόδια σας ακόμα και αν πρόκειται για μια βόλτα 5 λεπτών.
6.Αλλάξτε ρούχα
Ακόμα και αν δεν πρόκειται να βγείτε από το σπίτι, φορέστε ρούχα και βγάλτε τις πιζάμες σας.
7. Αλλάξτε το περιβάλλον σας
skitsa7.jpg
Κοιτάζετε τους ίδιους τέσσερις τοίχους όλη την ημέρα. Μπορείτε να εργαστείτε από το σπίτι ενός φίλου, ή σε μια καφετέρια;
8.Μιλήστε με κάποιον, όχι στο διαδίκτυο
Επισκεφτείτε έναν φίλο, μιλήστε μαζί του και δείτε μια ταινία. Ακόμη,  σηκώστε το ακουστικό και μιλήστε με τη μητέρα σας, για παράδειγμα, ή με κάποιον συγγενή ή φίλο.
9.Χορέψτε έναν χορό που δημόσια δεν θα τολμούσατε
skitsa9.jpg
Διαλέξτε την πιο αστεία και γελοία μουσική ενοχή σας. Βάλτε τη δυνατά και εκτονωθείτε.
10.Γυμναστείτε
Αν δεν έχετε διάθεση να επισκεφτείτε κάποιο γυμναστήριο ή γήπεδο, απλά λίγα push ups στο χαλί του σπιτιού σας αρκούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου