ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Ξεκινά η Σχολή Γονέων....Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης

Ξεκίνημα της Σχολής Γονέων - Ανοικτού Πανεπιστημίου Κατερίνης με τον Εφευρέτη Καθηγητή κ.Γεώργιο Παυλίδη την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου.

Θέμα"Bulling - Σχολικός Εκφοβισμός (Βιασμός της Αξιοπρέπειας)

Αυλαία της Σχολής Γονέων - Ανοικτού Πανεπιστημίου Κατερίνης με τον Εφευρέτη Καθηγητή κ.Γεώργιο

Παυλίδη την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου. Ο κ.Παυλίδης θα "ανοίξει" τον νέο κύκλο ομιλιών για την Ακαδημαϊκή Χρονιά 2015-2016 με το άκρως ενδιαφέρον θέμα"Bulling - Σχολικός Εκφοβισμός (Βιασμός της Αξιοπρέπειας).

Ο κ. Παυλίδης με την "χαρισματική" του επικοινωνιακή αμεσότητα θα ενημερώσει και θα ευαισθητοποιήσει τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και όλους τους ενδιαφερόμενους για το τι είναι Bullying, τα αίτιά του, τις ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές συνέπειες τόσο στα θύματα όσο και στους θύτες, αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής του στο σπίτι και στο σχολείο.
 Οι μαθητές
με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι κυρίως Θύματα, ενώ με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), πέφτουν 2-3 φορές περισσότερο Θύτες και ως 10 φορές περισσότερο Θύματα BULLYING. Δηλαδή, και οι δύο ομάδες συμμετέχουν πολύ συχνότερα από τους άλλους στο BULLYING, διότι συνήθως είναι πιο απομονωμένες από τους υπόλοιπους συμμαθητές τους και πιο υστερούσες, άρα πιο ευάλωτες. Αυτή Σχέση μεταξύ BULLYING, Μαθησιακών Δυσκολιών-Δυσλεξίας και ΔΕΠΥ, θα παρουσιασθεί, με τα διεθνή στατιστικά, τα αίτια και τρόπους αντιμετώπισής τους.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Θ. ΠΑΥΛΙΔΗΣ

Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Fellow της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών

Visiting Professor, The University of Northampton, Αγγλία

Honorary Fellow, Brunel University, Αγγλία

pavlidis@uom.gr

Ø Ο Εφευρέτης Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης είναι Διεθνώς καταξιωμένη Αυθεντία στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση. Είναι Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, αλλά και ο Εφευρέτης νέων τεχνολογιών και μεθόδων, παγκόσμιας αναγνώρισης και ακτινοβολίας.

Ø Καθηγητής για περισσότερα από 43 χρόνια σε τμήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές Σχολές γνωστών Πανεπιστημίων της Αγγλίας, της Ελλάδας & των ΗΠΑ.

Ø Νεότατος, μόλις 23 ετών ξεκίνησε την πανεπιστημιακή του σταδιοδρομία ως Λέκτορας της Ψυχολογίας, στο Μάντσεστερ της Αγγλίας.

Ø 30 ετών εξελέγη ομόφωνα Fellow, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών.

Ø ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ: Λόγω της Παγκόσμιας Επιστημονικής του Αναγνώρισης, του απονεμήθηκαν πολλοί τιμητικοί τίτλοι και βραβεύσεις, πάντοτε με ομόφωνες αποφάσεις & η βιογραφία του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων στο WHO IS WHO IN THE WORLD (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας), WHO IS WHO IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, κλπ..

Ø Το 2004 του Απονεμήθηκε ο Ισόβιος Τιμητικός Τίτλος του Επίτιμου Fellow του Πανεπιστημίου Brunel του Λονδίνου, ως αναγνώριση της προσφοράς του.

Ø Στις 18 Σεπτεμβρίου 2006 ήταν ένας από τους ελάχιστους διαπρεπείς επιστήμονες που επελέγησαν από όλο τον κόσμο από την επιστημονική επιτροπή του Λευκού Οίκου και προσκλήθηκε από την Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της ΟΥΝΕΣΚΟ για τον Αλφαβητισμό, Κα. Λώρα Μπους, στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Αλφαβητισμού του ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ και της ΟΥΝΕΣΚΟ.

Ø Ομόφωνα τιμήθηκε με την Προεδρία 18 διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.

Ø Ήταν διαρκώς ο Πρόεδρος όλων των Παγκοσμίων Συνεδρίων Δυσλεξίας, από το 1983 μέχρι σήμερα.

Ø Εφηύρε το μοναδικό διεθνώς, ακριβές, βιολογικό, προγνωστικό και διαγνωστικό τεστ από την Προσχολική Ηλικία, για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής (ΔΕΠΥ), διεθνώς γνωστό ως ‘PAVLIDIS TEST’.

Ø Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες από τις ΗΠΑ, Καναδά, Γαλλία και Αγγλία.

Ø Η φωτο-ηλεκτρονική εφεύρεσή του είναι τόσο προηγμένη, που αποκτήθηκε από τα πλέον φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Penn State, Boston, Columbia, της Δανίας, Φιλανδίας, κ.α.

Ø Απόδειξη της παγκόσμιας αναγνώρισης και μοναδικότητας της εφεύρεσής του, αποτελεί το γεγονός ότι και από τις 5 ηπείρους και από 34 χώρες, φέρνουν τα παιδιά τους στην Ελλάδα για προβλήματα Δυσλεξίας και Διάσπασης Προσοχής για το βιολογικό ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΥΛΙΔΗ. Έρχονται ακόμη και από τις πλέον προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. ΗΠΑ, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Δανία, Ελβετία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, κλπ..

Ø Έχει περισσότερες από 210 επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας 4 βιβλία στ’ Αγγλικά από το γνωστό διεθνή εκδοτικό οίκο J. WILEY & SONS.

Ø Συχνά προσκαλείται ως Προσκεκλημένος κύριος ομιλητής (Keynote Speaker) σε πολλά διεθνή και παγκόσμια συνέδρια καθώς και σε φημισμένα πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ, ακόμη και στο καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου, στο HARVARD.

Ø Οι πάντοτε ομόφωνες βραβεύσεις και εκλογές του, αποδεικνύουν τη διεθνή αναγνώριση της επιστημονικής του προσφοράς καθώς και του ήθους του.


BULLYING = ‘Βιασμός της Αξιοπρέπειας’ Το BULLYING είναι η Αναίτια, Απρόκλητη, Σκόπιμη, Επαναλαμβανόμενη, Άμεση ή Έμμεση ΒΙΑ, από Ισχυρότερους προς Αδύναμους, με Αφορμή κάποια Αδυναμία, Διαφορετικότητα ή Ιδιαιτερότητα του ΘΥΜΑΤΟΣ, π.χ. Μαθησιακή Δυσκολία ή Αριστεία, Εμφάνιση, Θρησκεία, Φυλή, Εθνικότητα, Σεξουαλική Προτίμηση. Η Βία μπορεί να είναι Σωματική (> Αγόρια), Λεκτική (> Κορίτσια), π.χ. Συκοφαντικές, Αρνητικές, Ταπεινωτικές Φήμες με Σκοπό την Κοινωνική Υποτίμηση και Απομόνωση του Θύματος, Σεξουαλική Παρενόχληση, Απειλές, Υποτιμητικά Παρατσούκλια, ή Ηλεκτρονική, π.χ. Ενοχλητικά, Ταπεινωτικά, Απαξιωτικά, Εξευτελιστικά Μηνύματα, Φωτογραφίες ή Σχόλια, μέσω κινητών ή ιντερνέτ.

Σκοπός είναι να Προκαλέσουν Σωματικό ή Ψυχολογικό Πόνο & ο ΘΥΤΗΣ να ‘Καταξιωθεί’, να Αποκτήσει την Αίσθηση της Υπεροχής, της Καταπιεστικής Κυριαρχίας επί του Θύματος. Το bullying δεν περιορίζεται στο σχολείο, αλλά υπάρχει παντού, ακόμη και στο πανεπιστήμιο.

Η έκφραση σχολικός εκφοβισμός (bullying) είναι πολύ ήπια για να αποδώσει τις βαρύτατες διά βίου ψυχο-κοινωνικές συνέπειές του, ενώ η λέξη που την αποδίδει καλύτερα είναι ‘βιασμός’. Πρόκειται για ‘βιασμό της Αξιοπρέπειας’, διότι το θύμα ταπεινώνεται και εξευτελίζεται αναιτίως και κατ’ εξακολούθηση. Το θύμα συνήθως είναι παιδί-άτομο με χαμηλή αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, χαμηλών τόνων, κοινωνικά απομονωμένο, διαφορετικό, αδύναμο πνευματικά, σωματικά ή ψυχοκοινωνικά. Το προφίλ του θύτη εμπεριέχει υψηλή ή χαμηλή αυτοπεποίθηση, αίσθηση υπεροχής έναντι του θύματος, πνευματική, κοινωνική ή σωματική. Συνήθως οι Θύτες συναποτελούνται από έναν Αρχηγό και από μία ομάδα-αγέλη ακολούθων-συνενόχων, που ακολουθούν-συμμετέχουν είτε με τη θέλησή τους, είτε από φόβο.



ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ (ΔΕΠΥ) (Πρόβλημα Αυτοσυγκέντρωσης, Συμπεριφοράς, Αυτοελέγχου & Οργάνωσης)

Η Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής, Παρορμητικότητας (ανυπομονησίας) και Υπερκινητικότητας αποτελείται από τρεις (3) υποκατηγορίες Συμπτωμάτων, που συνήθως συνυπάρχουν:

1. Διάσπαση Προσοχής (Πρόβλημα Αυτοσυγκέντρωσης, Αφηρημένος, Ονειροπόλος, Ανοργάνωτος, Ξεχασιάρης, Διασπάται εύκολα από εξωτερικούς ερεθισμούς)

2. Παρορμητικότητα (Ανυπόμονος, Προβλήματα Αυτοελέγχου, Έντονος-Ανεξέλεγκτος θυμός &Οργή, Διακόπτει τους άλλους, Δεν μπορεί να περιμένει στη σειρά, ΠΡΙΝ σκεφτεί ενεργεί, Ριψοκίνδυνος)

3. Υπερκινητικότητα (Αεικίνητος - Πειραχτήρι – Ζιζάνιο). Εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες.

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των ατόμων με διάσπαση προσοχής είναι η σωστή αντίληψη και κυρίως η διαχείριση του χρόνου.

Δυστυχώς, διεθνώς η διάσπαση προσοχής διαγιγνώσκεται υποκειμενικά με ερωτηματολόγια που συμπληρώνουν εκπαιδευτικοί αλλά κυρίως οι γονείς των παιδιών, γι’ αυτό οι διαγνώσεις συχνά είναι αντικρουόμενες. Η διάγνωση της ΔΕΠΥ τίθεται όταν ικανοποιούνται διαγνωστικά κριτήρια σε δύο ή περισσότερα περιβάλλοντα, οδηγούν στη δυσλειτουργία του ατόμου σε ένα ή περισσότερα περιβάλλοντα (σχολείο, εργασία, σχέσεις), τα συμπτώματα διαρκούν περισσότερο από 6 μήνες πριν τη διάγνωση και πρωτοεμφανίστηκαν πριν την ηλικία των 7 ετών.

ΔΥΣΛΕΞΙΑ (Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία Ανάγνωσης-Γραπτών)

Η δυσλεξία είναι το κοινό χαρακτηριστικό των διασήμων Αϊνστάιν, Έντισον, Kέννεντυ, Ουάσιγκτον, Τσόρτσιλ, Λεονάρδο Ντα Βίντσι, Τομ Κρουζ, Σ. Σταλόνε, Τζον Λένον, Γ. Ντίσνεϊ, Πικάσο, Μπιλ Γκέιτς, Στηβ Τζομπς, κλπ.

Η δυσλεξία είναι θειο δώρο, μόνον όμως όταν γνωρίζουμε την ύπαρξή της και την αντιμετωπίζουμε έγκαιρα και σωστά. Αντιθέτως, η άγνοια χειροτερεύει την ειδική μαθησιακή δυσκολία τους, που εμφανίζεται στην ανάγνωση (πολύ αργή, με πολλά λάθη), στην τρομερή ανορθογραφία και στη δυσκολία τους να εκφράζονται γραπτώς, καθώς στη μεταφορά της σκέψης στο γραπτό. Αποδίδουν πολύ καλύτερα στα προφορικά. Η πνευματική τους ικανότητα είναι ανώτερη από την αντίστοιχη σχολική τους επίδοση. Επιπλέον κολλούν τις λέξεις, παραλείπουν τα σημεία στίξης και ξεχνούν να βάζουν τόνους. Μπορούν ακόμη και να γράψουν 3 φορές την ίδια λέξη στην ίδια πρόταση με 3 διαφορετικούς τρόπους.

Τα αίτια της Δυσλεξίας και της Διάσπασης Προσοχής, Παρορμητικότητας (ανυπομονησίας) και Υπερκινητικότητας που συχνότατα τη συνοδεύουν, είναι νευρολογικά και συνήθως κληρονομικά, με 4 αγόρια προς 1 κορίτσι, διεθνώς. Οι ψυχο-περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να βελτιώσουν ή να χειροτερέψουν την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν μπορούν να προκαλέσουν τη Δυσλεξία ή τη Διάσπαση Προσοχής. Δηλαδή, δεν γίνονται, αλλά γεννιούνται έτσι.

Η δυσλεξία είναι ιδιαίτερα κρυφή και παραπλανητική, γιατί δεν φαίνεται στην καθημερινή προφορική επικοινωνία αφού δεν παρουσιάζουν προβλήματα προφορικού λόγου, αντιθέτως είναι εξαιρετικά ευφυείς και δημιουργικοί.


Το μοναδικό διεθνώς αντικειμενικό-βιολογικό τεστ για την Πρόγνωση της Δυσλεξίας και της Διάσπασης Προσοχής από την Προσχολική ηλικία είναι το PAVLIDIS TEST που δεν βασίζεται ούτε στην ανάγνωση ούτε στη γραφή, αλλά στην Οφθαλμοκίνηση. Στο ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ ο εξεταζόμενος σιωπηλά παρακολουθεί με το βλέμμα του ένα φωτεινό ερεθισμό στην οθόνη του Η/Υ, ενώ αυτομάτως κάθε 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου καταγράφονται και αναλύονται οι οφθαλμοκινήσεις του από το φωτο-ηλεκτρονικό σύστημα του Καθηγητή (αναγνωρισμένο με διεθνείς πατέντες).

Είναι επιτακτική ανάγκη η έγκαιρη και αντικειμενική βιολογική πρόγνωση –διάγνωση για να βελτιώσουμε τη Συμπεριφορά, τον Αυτοέλεγχο, την Κοινωνικότητα και τη Σχολική Επίδοση, ώστε να αποφύγουμε τα δευτερογενή ψυχοκοινωνικά προβλήματα (π.χ. χαμηλή αυτοπεποίθηση, δυσκολίες στις σχέσεις), που δημιουργούνται από την καθημερινή ταπεινωτική σχολική αποτυχία & από την αρνητική-επικριτική αντιμετώπιση στο σπίτι και στο σχολείο, λόγω άγνοιας.

Η Διάσπαση Προσοχής, Παρορμητικότητα και Υπερκινητικότητα καθώς και η Δυσλεξία μπορούν να διαγνωσθούν και να αντιμετωπισθούν οποτεδήποτε, αλλά το χθες είναι προτιμότερο του σήμερα και αυτό του αύριο.

Η βιολογική πρόγνωση από την προσχολική ηλικία και η ακριβής, έγκαιρη διάγνωση οδηγούν στην εξατομικευμένη-αποτελεσματική αντιμετώπιση, στην αποφυγή των αρνητικών ψυχο-εκπαιδευτικών συνεπειών (π.χ. χαμηλή αυτοπεποίθηση) και οδηγούν από την αποτυχία στην επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου