ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Καταστροφή....Πολιτισμού

Είμαι Έλληνας.....
Γιατί αρχίζω έτσι;
Ώς απόγονος τών Αρχαίων Ελλήνων,στό αίμα μου,στήν ψυχή μου,στό μυαλό μου,γενικά στήν ύπαρξή μου όλη.......
Στήν οντότητά μου την ανθρώπινη...
Υπάρχει...
Ο Πολιτισμός...
Η Δημοκρατία..
Η Επιστήμη...
Η Γραφή...
Η Γλώσσα...
Τό Κάλος....
Δέν γνωρίζω τί μπορεί να κάμει έναν άνθρωπο να κάμει μία δολοφονία,μία αρπαγή,έναν βιασμό,μία κλεψιά,γενικά να κάμει ένα ανεπανόρθωτο κακό σέ έναν συνάθρωπο.........σέ έναν διαφορετικό από εκείνον άνθρωπο....
Όλα αυτά είναι εγκλήματα τά οποία σωστά και τιμωρούνται....αλλά τελικά υπάρχει ένα έγκλημα που κανένας δέν τό έχει τιμωρήσει.......
Τήν καταστροφή ενός πολιτισμού...
Τήν καταστροφή μίας ιστορίας....
Τήν καταστροφή μιίας τέχνης.....
Δέν με ενδιαφέρει προσωπικά ώς άνθρωπο η διαφορετικότητα κανένος σε θρησκεία,χρώμα,γλώσσα,εθνικότητας.......
Όλοι έχουμε τήν ίδια υπόσταση ...
\Απλά είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.....
ΟΛΟΙ;;;
Όχι...
Ντρέπομαι για εγκλήματα που εξαφανίζουν έναν πολιτισμό.........
Τό παρελθόν δέν γυρνάει πίσω......και τό μέλλον απλά χωρίς παρελθόν κα΄ποια στιγμή απλά πεθαίνει.....
Στεναχωριέμαι που υπάρχουν λαοί πού μέ μένος καταστρέφουν πολιτισμούς χιλίαδων ετών....


http://mfi.re/watch/hd00dyl9uy17v1c/الآمرون_بالمعروف_والناهون_عن_المنكر_-_ولاية_نينوى.mp4
Τό είδαμε: http://www.mediafire.com/watch/hd00dyl9uy17v1c/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου